

Pre nášho klienta v Kuvajte sme vytvorili multiplatformovú aplikáciu s cieľom pomôcť pri predaji značky luxusných áut Lincoln. Keďže sme digitálne vytvorili všetky modely, farby a extra verzie áut, mohli sme ich jednoducho umiestniť do virtuálneho prostredia, ktoré by sme potom mohli prezentovať na rôznych platformách. Pre autá sme vytvorili dva showroomy, záhradu vily v modernom štýle a uzavretejší priestor, kde sme mohli autá prezentovať v tmavšom prostredí. Tieto prostredia je možné v budúcnosti flexibilne meniť, aby bolo možné každé auto umiestniť do svojho jedinečného prostredia – jediným limitom je vaša predstavivosť. Potenciálni zákazníci si mohli pomocou rôznych nástrojov nakonfigurovať automobil Lincoln svojich snov.
Dotykový displej: Zákazníci si mohli prezrieť celý rad a prispôsobiť si svoje auto spôsobom, ktorý by bol v skutočnom showroome fyzicky nemožný. Keď sa všetky farby a varianty stali prezentovateľnými, zákazníci mohli okamžite porovnávať rôzne modely, aj keď určitá výbava alebo variácia nebola fyzicky dostupná. Aplikácia s dotykovou obrazovkou bola použitá aj v nákupných centrách, aby prilákala pozornosť ľudí bez toho, aby si museli prenajať extra veľké miesto alebo tam fyzicky prepravovať všetky autá.
iPad: iPad sa používal hlavne v situáciách, keď bolo k dispozícii ešte menej miesta. Ideálne pre demonštrácie na obchodných výstavách alebo spoločenských stretnutiach alebo pre situácie osobného predaja so zákazníkmi. iPad obsahuje aj AR pohľad, kde si záujemcovia mohli prezrieť auto podľa vlastného výberu v reálnom prostredí, napríklad pred vlastnou garážou alebo na ulici. Mohli si vybrať pohľady do exteriéru aj interiéru a zároveň zažiť skutočné rozmery auta v reálnom prostredí – takmer ako keby si ho už kúpili.
Headset VR: Použili sme HTC Vive Pro, aby bol zážitok ešte realistickejší. Zákazníci si mohli auto nielen prispôsobiť, ale mohli si ho aj voľne prezrieť zo všetkých možných uhlov, čím získali detailný, trojrozmerný obraz exteriéru a interiéru vybraného auta. Všetky tri platformy boli postavené podobne, s čo najmenším počtom kvalitatívnych kompromisov, aby samotné zariadenie neovplyvnilo pôžitok zo zážitku. Každý kanál má však svoje výhody a nevýhody, preto treba ciele a príležitosti posudzovať individuálne pre každú značku.